Praktijkmanagement
Praktijkmanager Carin ondersteunt en ontzorgt al meer dan zes jaar vele praktijkhouders met een veelzijdig pakket aan werkzaamheden. Ze helpt onder andere bij het optimaliseren van patiëntenstromen, het ondersteunen bij de ontwikkeling van de praktijk strategie, het beheren van personeelszaken en de financiële administratie. “Uiteraard kan dit niet zonder een goede samenwerking met de praktijkhouder en het team”, vertelt Carin. “Samen bouw je als praktijkteam aan een veerkrachtige praktijk, waarin de patiënt centraal staat.”
In gesprek met Carin L'Ami
Uitdagingen en kansen
Deze functies verbeteren de communicatie tussen patiënt en zorgverlener en besparen tijd voor beide partijen. Bovendien maakt het portaal zorg bereikbaar voor mensen die moeite hebben om fysiek naar de praktijk te komen, bijvoorbeeld vanwege mobiliteitsproblemen.
Klaar voor de toekomst
Een extra voordeel van het patiëntenportaal is de module ‘Moet Ik Naar De Dokter?’. Hiermee kunnen patiënten hun symptomen 24/7 beoordelen en beslissen of een consult noodzakelijk is. Dit vermindert onnodige consulten en zorgt voor een efficiëntere zorgverlening. De module verwijst daarnaast naar thuisarts.nl, een betrouwbare bron voor aanvullende informatie, zodat patiënten beter geïnformeerde beslissingen kunnen nemen over hun gezondheid.
